« 湘南へ・・・ | Main | no title »

July 21, 2005

POST

post0001

EF-S10-22mmUSMで撮影

ポストです。これはオブジェですが、自分が住んでいた家の近くのポストは円柱型のポストでした。だから比較的円柱型ポストは僕にとって親しみのあるものでした。ここ数年、街にはあまり見かけないですね。

人気blogランキング
今日は最高46位まで行きました!皆さん投票(クリック)ありがとうございました!今後ともお願いしますm(_ _)m

|

« 湘南へ・・・ | Main | no title »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/73718/5080024

Listed below are links to weblogs that reference POST:

« 湘南へ・・・ | Main | no title »