« RING CUBE | Main | 銀座 »

February 16, 2009

銀座

Rimg33200

GRDigitalⅡ

でもって今日も今日とて銀座へ。
本日もワークショップに参加させていただきました。
本日の講師は横木安良夫先生でございました。

今日も本当に沢山のお話を伺いました。
しかも予定時間よりかなり延長していただき
なんだか目からウロコが落ちまくる時間を過ごさせていただきました。

詳細はまた後日に☆

|

« RING CUBE | Main | 銀座 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/73718/44077506

Listed below are links to weblogs that reference 銀座:

« RING CUBE | Main | 銀座 »